8/05/2012

Dostluk Günü

Bugün, 5 Ağustos..
Metis Ajanda*'ya göre, Dostluk Günü.
Benim ajandamdaki notuma göre, güzel kardeşim Emine'nin doğum günü..
İnsanı gülümsetip, ne nevafuk ama dedirtiyor.
Üstelik, bu kadar da özlemişken..
Dostluğun insanı yücelten bir şey olduğunu düşünürken..
Ve saniyede yüzlerce anı gözümün önünden geçerken..
Bu şarkıyı dinlemeden bu bahsi kapatmak olmazdı!
Doğum günün kutlu olsun Güzel Dostum!
Muhabbetimiz bakî olsun...



*Metis Ajanda dediğin, 2010 yılının Mart ayında aziz dostum tarafından,
"biz bunu kullanıyoruz, sana da alalım" deyü bana hediye edilen ajandadır..
O zamandan beri her yıl, bu ajanda elimin altında..
Kullanım şeklim dostlarınkiyle birebir aynı olmasa da..
Güzel kardeşim Emine, beni şekilcilikten, taklitçilikten kaçınmam konusunda,
 kendine has üslubuyla uyarsa da..
Hala bazı konularda söyleyebileceğim tek söz;
Böyleyim işte..

Hiç yorum yok: