10/25/2012

Bayram O İmiş Ki!



Bayram odur ki diye başlayan mesajlar geldi telefonuma bugün..
Kim bilir kaç kişinin telefonuna daha gitti aynı kalıp ifadeler.
Yüreğe değmeden..
O yüzden de göz ucuyla okundu,
Fazla yük kaldırmayan telefonum alarm verince de silinecek!

Ben de başladım kendi kendime söylenmeye;
Bayram odur ki diyerekten.

Bayram odur ki;
Seveni sevdiğine yaklaştırır..
Yaklaşabilmesi için kurban edilecek bir şeyi olması lazım gelir ama.
Ne de olsa, sevdiğinin kapısına eli boş gitmek olmaz.
Sevgi; ispat gerektirir.
İnanmadığından değil de,
Hazreti İbrahim'in kuşları misali işte..

Neyse ne.
İçimde kuşlar da yok, ölüp dirilecek..
Koçlar da, sıratta sırtına binilecek.
İçim; kupkuru çöl!

Neyi kurban edeceğim?
 Bulamadım.
Bulduğuma kıyamadım.
Eli boş olunca kapıya varamadım.

Bayram bana bayram değil!

Eyvah!

Ey vâh!

Hiç yorum yok: