6/29/2014

yaşayabildin mi ki?


ben dünyada kimseyi     
kırmayı istemedim        
                             - hiç kırdın mı peki?
      - gırla!

şu günah denen çukur  
evim oldu bir yerde      
                           - tövbe ettin mi peki?
- arla!

kirlendim çok kirlendim
sabun icat olalı...             
                          - temizlendin mi peki?
- karla!

annem ördü de yine       
üstüme oturmadı            
                         -giyinebildin mi peki?
- zorla!

kapılara durdum hep   
anahtarsız kalmıştım    
                       - açabildin mi peki?
- sırla!

üşüdüm buz gibiydi      
kalbim aşksızken hava
                        - ısınabildin mi peki?
- narla!

tutuştum ellerimden      
neye değdimse yara        
                        - alışabildin mi peki?
- korla!

dünya seni sevdim de  
gözüm ölmekte benim
                        - yaşayabildin mi ki?
- yarla! 



*Şiir, Alper Gencer'in. Ama bana bir dost elinden tattırıldı acısı.
Bu dünyadan bana kalan tek şey, böyle güzel tanışıklıklar..
Dünyalara bedel tanışıklıklar... 


Hiç yorum yok: